úterý 18. června 2013

Muffiny

Ingredience:

20 dkg mletého cukru
30 dkg polohrubé mouky
2 dl oleje
2dcl mléka
3 vejce
1 prášek do pečiva

Postup:

Mícháme cukr se žloutky a pomalu přidáváme olej. Přidáme mouku promíchanou s práškem do pečiva a za stálého míchání přidáváme mléko. Zvlášť si ušleháme z bílků tuhý sníh, který pomalu vmícháme do těsta. A teď nastává prostor pro vaši fantazii. Já jsem papírové košíčky na muffiny naplnila do 1/3 těstem a do středu jsem dala kostičku mléčné čokolády. Košíček jsem do 2/3 doplnila těstem. Nahoru jsem nasypala čokoládové hobliny a muffinový plech jsem vložila do trouby vyhřáté cca na 180 °C. Když těsto zrůžovělo, plech jsem vyndala. Po vychladnutí jsem je ještě přizdobila čokoládovou polevou.




V těch menších košíčcích muffiny nenaskočily tak, jako v těch větších, protože tak malou plechovou formu na maffiny nemám a košíčky měly tendenci se roztáhnout. V těch větších byly omezené plechovou formou a tak se neroztáhly do šířky, a těsto mohlo pěkně naskočit. Přesto byly všechny chuťově výborné. Do těsta můžete podle chuti přimíchat citronovou šťávu, nebo nastrouhanou kůru, taky třeba trochu kokosu, nebo kandované ovoce. To už záleží na vaší fantazii a chuti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.