středa 18. prosince 2013

Dárečky

Včera opět zvonila pošťačka a přinesla balíček, který dokonce už na dálku voněl. Byl od Blanky, na jejímž blogu byl vylosován můj komentář . A co jsem dostala? Krásné dárečky provoněné příjemnou vůní čajové svíčky. Blani, děkuji.


Další dáreček jsem dostala jinou cestou. Přinesla mi ho pedikérka, která k nám pravidelně dojíždí, aby nám zprovoznila naše nohy. Byla jen příležitostnou doručovatelkou. Před námi byla u jedné paní učitelky, která dělá krásné ozdoby z vizovického těsta a ta mi pár svých figurek poslala.


Použila jsem radu Emy, jak v této situaci, která na blog.cz stále panuje, vložit obrázek do článku. Je to zdlouhavé, ale snad se to zadaří i když zatím to v administraci blogu tak nevypadá. Na takový postup teď nemám čas, ale chtěla jsem ten způsob vyzkoušet. Další články, které mám předpřipravené na Ženský klub snad vložím, ale až v noci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.