sobota 14. prosince 2013

Paní, přišlo vám psaní...

No, nedá se říct, že to bylo psaní. Byl to balík. Jste zvědaví od koho a co v něm bylo? Já jsem hned věděla od koho je, ale jaké překvapení mě uvnitř čeká, to jsem netušila. Balík byl z Hané, od Janky a to, co stvořila, aby mně udělala radost, bylo opravdu velké překvapení. Janka už nějaký čas plete z papíru, ale zase ne tak dlouho, aby z ní byl takový mistr. A vida! Je opravdu dobrá. Věnečky, které jsem už viděla na jejich stránkách byly dokonalé. A já jsem dostala něco, co jsem u ní ještě neviděla. Podívejte se, jak dokonalé výtvory jsem dostala. Jani moc děkuji. Udělala jsi mi velkou radost.




Už vím, kam pověsím ten velký zvonek. Podkovička a malý zvonek budou zdobit stromeček. Až to zavěsím, zase vyfotím. Dnes jsme byli s manželem na penzionu, protože tam vařili výborný punč. Byl tak výborný, že jsem vypila tři a protože našim spolusedícím u stolu zavolal zeť, že se jim právě narodil chlapeček, neobešlo se to bez několika rund vypitých na jeho zdraví. Já jsem do sebe hodila ještě tři jagermaistry a na to, že jsem abstinent, jsem kupodivu došla v pohodě domů a ještě můžu psát. A pozor! Když jsme se vraceli, už byla silnice namrzlá a pěkně to klouzalo. Nespadla jsem a proto jsem si taky nic nepolámala. Jsem dobrá. Pro ty z vás, které jste byly na říjnovém klubovém setkání, jen tak pro informaci, je to přírůstek do domečku, kde chovají daňky. Ale teď už končím a jdu spát. Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.