středa 4. prosince 2013

Dekorační klobouček

Máme za sebou první adventní neděli, která proběhla v naprostém klidu. Rozhodla jsem se, že letos nebude žádné předvánoční šílenství, žádné běhání po obchodech. A tak, krom toho, že dělám trochu pořádek v potřebách pro mé ruční práce, žádný zběsilý úklid neprobíhá. Přebírám časopisy, nepotřebné vyhazuji a mám představu, že vše budu mít na jednom místě a srovnané. Do konce týdne bych taky ráda něco upekla a mám umýt ještě čtyři okna. To vše beze spěchu, jen tak, jak to bude vycházet, protože chci prožít advent v poklidu a bez nervů. Dárky jsem letos kupovala včas, a jak jinak než po internetu, takže už je téměř vše doma. A abych potvrdila, že se opravdu nehoním, dokončila jsem klobouček, na který jsem si nakoupila mašle. Při tom přehrabování přízí jsem našla i jednu dečku, kterou jsem háčkovala před časem a která potřebovala jen naškrobit a vypnout.Vzor na ní je hodně podobný vzoru na kloboučku a tak vám je ukáži společně. Mohla by to být pěkná dekorační souprava. Obojí půjde zatím do šuplíku.
Klobouček má průměr 26 cm a dečka 25 cm. Obojí háčkované z bavlněné příze Monika.



Okna jsem nazdobila, ale fotky večer nic moc. Vyfotím je ráno.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.