pondělí 9. prosince 2013

Hurááá, blog funguje

Dnes jsem byla v Brně, nechat si nasadit korunku na sedmičku vlevo dole. Zase mám od zubaře na chvíli pokoj.Díky tomu, že blog čtrnáct dnů nefungoval, měla jsem víc času na své tvoření. Vůbec mě nebavilo obcházet vaše blogy, protože nové články , ač byly mailem avizované, se nezobrazovaly a komentáře jakbysmet.



Do Vánoc snad ještě nějaká zvířátka spáchám. Chci ten svůj repertoár poněkud obměnit a proto hledám na netu další inspiraci. Ale dnes už jdu na kutě, zívu a klíží se mi oči. Tak dobrou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.