sobota 8. února 2014

Irská krajka

Před časem jsem si koupila tuto knížku. V knihovně ležela pár let, než jsem se dostala k tomu, abych ji prolistovala a něco vyzkoušela. Včera jsem začala a s tím lístečkem jsem se dost natrápila. Už jsem pochopila jak na to a tak jsem si dnes udělala pár rozetek a budu pokračovat. Jsem zase potlučená, takže můžu jedině uvařit jednoduchý oběd a háčkovat. Přehlédla jsem poslední schod a šlápla do prázdna. Narazila jsem si levé rameno (modré jako chrpa), mám naražená žebra (bolí jako čert) a trochu jsem si hnula s páteří. Nicméně polámaného nemám nic, ale po bytě se pohybuji tempem lenochoda. No řekněte, nejsem chomout? Před Štědrým dnem koleno a teď skoro celý člověk. No, ale tím vás nebudu zatěžovat. To jen na okraj, že můžu beztrestně háčkovat. Jestli já se do jarního srazu nezabiju, bude to velké štěstí.
Zatím nemám představu, co z toho bude, ale něco určitě. Až bude hotovo, ukážu, co jsem spáchala. A teď ještě jedna rozcvička pro mozeček.
Vidíte dítě?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.