pondělí 17. února 2014

Omluva

Omlouvám se všem. Pro indispozici nebudu chvíli přidávat nové články. Mám nařízené tři týdny na lůžku. Dnes jsem se dozvěděla výsledek rentgenu. Je to zlomené sedmé žebro. Ne že bych vyloženě ležela, protože se špatně dostávám z postele, když musím na WC a to občas musím. Trpím jako Job, protože se o levačku pro bolest nemůžu zapřít. Tak jak už jsem psala, mám upravené křeslo a to umožňuje lepší vstávání a také příležitostné háčkování, ale i to omezuji. Přihlásím se, až budu schopná vydržet sedět u PC, to mně zatím moc nejde. Omlouvám se také, že nereaguji na komentáře, ale četla jsem je dnes ráno všechny a děkuji za ně. Děvčatům z klubu přeji, aby jejich mise do Prahy dobře dopadla. Budu na vás myslet a v sobotu od 11 hodin budu mít ucho přilepené na rádiu a bedlivě poslouchat pořad Tobogán na ČRo 2 ve kterém budete reprezentovat naše společenství v Ženském klubu. Pokud to půjde, pořizujte dokumentaci ať, se s námi můžete podělit o zážitky. Pozdrav Lucii jsem dnes svěřila do manželových rukou a odnáší jej na poštu. Tak to je snad vše, co je důležité, a co jsem vám chtěla sdělit. Jdu se léčit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.