pátek 21. února 2014

Náramek z nudy

Včera jsem měla pocit, že se žebírko umoudřilo a přestává mě týrat. Dnes, asi to dělá počasí, je to zase tam, kde dřív. No, ale nechci skuhrat. Chci vám ukázat náramek, který jsem uháčkovala. Inspirovala jsem se na Fler, ale tak pěkný, jako ony náramky, které jsem tam našla, ten můj není. Ani nevím, jestli ho bude někdo nosit, jestli to nebyla ztráta času. Uvidím, jestli se bude někomu zamlouvat. Nejspíš nějakému mláděti.






Z fotek na Fler nebylo patrno, jak se to upevní na ruku, tak jsem si vymyslela toto šněrování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.