pondělí 29. června 2015

Zapečená cuketa

Je čas cuket, okrek a ostatních plodů, které se urodily na naší zahrádce. Na kompostu roste jedna rostlinka cukety a protože už mám dost vařené rýže, dušené mrkve a suchých rohlíků, které byly na mém jídelníčku celý minulý týden. Uřízla jsem si jednu malou cuketku a udělala jsem si oběd. Je to tak trochu, co dům dal, ale pochutnala jsem si. A co to bylo? Tu malou cuketku jsem si zapekla. A taky vám prozradím, co všechno jsem do směsi dala.




Ingredience:

1 malá cuketa
10 dkg tvrdého sýra
10 dkg tvrdého salámu
2 vejce
1/2 kelímku zakysané smetany
4 stroužky česneku
sůl, pepř podle chuti

Cuketu, salám a sýr nastrouhat. Ostatní ingredience přimíchat a směs dát buď do zapékacích misek vymazaných tukem a nebo celé do větší zapékací mísy. Já jsem z toho měla dvě zapékací misky. Může se tam přidat na kostičky nakrájená paprika a rajče, ale to už jsem tam nedala. Paprikou a listem čínského zelí jsem si to obložila.
Komu by to k obědu nestačilo, může si k tomu uvařit brambory.




Dobrou chuť, pokud to vyzkoušíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.