středa 27. ledna 2016

Jak já už se těším na jaro


Na jaro se těším každý rok, ale letos snad ze všech předchozích let nejvíc. Možná je to tím, že jsem celá bolavá a doufám, že jaro všechno napraví. Neháčkuji, počítač vynechávám co to jen jde a tak se ke všemu ještě nudím. V noci špatně spím a tak když přes den otevřu knihu a chci se začíst, po chvilce mně padá hlava a já klimbám. Je to k zlosti. Sníh slezl, dnes svítí sluníčko a tak proč už to jaro nepřijde rovnou. Chybí mi kytky a tak jsem z archívu bytáhla pár obrázků a třeba to zabere.






Po všech těch oslavách, Vánocemi počínaje, naší zlatou svatbou konče je potřeba se taky začít vracet ke zdravé stravě a tak dnešek je začátkem. Ráno jsem lehce posnídala knäckebrot se sýrem cottage, rajčátkem a lupením z čínského zelí.


K obědu si právě dělám růžičkovou kapustu s kouskem lososa. Kapustičku jen tak vařenou vpáře a lososa na másle. To je velká dobrota.


No a k večeři si udělám smažená vejce s ředkvičkou. Na vajíčka už mám chuť dlouho a tak i když by se mohlo zdát, že je to jídlo těžké, bude bez ničeho a už v 17 hodin. Pak už nic.


Dnes od rána chodí samé dobré zprávy. Paní si přijede pro krbová kamna a zítra nám přivezou ta vysněná. Jestli je manžel ještě zítra nainstaluje, budou se péct první buchty. Samozřejmě jen pro manžela. Protože já jsem začala už
poněkolikáté měnit stravovací režim a jak se znám, ne naposled.Mrkající Plíšek v troubě u kamen není velký, takže jak znám zase mého manžela, bude to mít tak nadvakrát ke snídani.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.