pátek 8. ledna 2016

Lucky Bamboo

Tento bambus jsem dostala minulý rok v únoru od vnuka Michala a už jsem o něm psala. Dnes jsem si přečetla komentář pod tím článkem. Byl v něm dotaz na to, jak toto štěstíčko pěstovat. Já jsem si způsob pěstování našla tady a přes to, že tam píšou, že při pěstování hydroponicky - ve váze nebo misce s vodou má životnost půl roku, ten můj je na světě už téměř rok a vůbec nevypadá, že by se mu nechtělo žít. Asi dvakrát za celou tu dobu jsem do vody přidala pár kapek (asi tři) hnojiva na pokojovky.


Tak vypadal, když jsem ho dostala.



Po roce mé péče vypadá docela živě i když zůstaly jen tři klacíky .


  • A přidám ještě obrázek vánočních růží, které mně zatím nezhynuly i když dobré podmínky u nás nemají. Je na ně příliš teplo.


A ještě se pochlubím, jaký vánoční ubrus jsem si koupila na příští rok. To, co vidíte pod vánočními růžemi je ubrus, který jsem si koupila před dvěma roky a je papírový . Překvapilo vás to ? Nevím kdo to vyrábí, ale koupila jsem ho při nějakém domácím prodeji i s prostírkami. Už jsem ho použila potřetí, protože jsme ho nezacintali a udělal opět parádu. Letos už ho spálím, protože na hranách stolu je barva mírně odřená, ale pořád ještě vypadá dobře. Byl to nějaký pevný papír působící jako látka. Nezasvěcenec by to nepoznal.Pokusím se zjistit kde by se dal sehnat, protože mně dělal radost a na tak velký rozkládací stůl v naší jídelně bych hned tak něco pěkného a praktického nekoupila.Ten kostkovaný ubrus je na stůl v obýváku, který má rozměr desky 120 x 80 cm a ubrus je 160 x 120 cm. V látce jsou vetkané zlaté nitky, které sice nejsou na obrázku vidět, ale dělají parádu. Reklamu na tento ubrus můžete vidět na FB a tam jsou vidět i ty zlaté nitky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.