středa 6. ledna 2016

Samoléčba

Samoléčba pomohla jen částečně a tak jsem využila toho, že jsem měla naplánovaný odběr krve a svěřila jsem se do péče praktického lékaře. Jeho rezumé znělo: "totálně zablokovaná krční páteř a bez rehabilitace to nepůjde."
A tak jsem se objednala a budu dojíždět, nejspíš 2x týdně na rehabilitaci a cvičení. Čekala jsem cokoliv, ale že je to všechno od krční páteře, to mě nenapadlo. Asi jsem si to stejně vysloužila u PC a háčkování. Trochu to omezím a jestli se to rozhýbe, stejně se k tomu vrátím. Nevím co jiného bych ve volných chvílích dělala.
Na cestu do Brna jsem opět zapomněla foťák. Když mám jít k doktorům jsem vždycky trochu mimo sebe. Ale tady je na stromech taky krásná námraza .






 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.