pondělí 4. ledna 2016

Teplo domova

Už to vypadalo, že skočíme z podzimu přímo do jara, ale paní zima se nakonec přece jen ujala vlády. U nás zatím nemrzne tolik jako jinde. Včera, když jsme se vraceli se Sárou z veteriny, kde jsme byli na kontrole zánětu v uších, bylo odpoledne - 9,5°C Mrzelo mě, že jsem nevzala foťák, protože na stromech byla námraza a zasněžená pole s kulisou lesa na obzoru byla podívaná pro bohy a taky vděčné téma pro focení. No, neva, odpoledne slibují námrazu, tak to jistě doženu.Momentálně drobně sněží a tak je dobře u kamen.



Zatopila jsem si hned ráno a kamna jsem fotila pro zájemce, který je chce od nás koupit. Mám vyhlídnutá jiná, podobná, ale trochu vylepšená o možnost pečení buchet. Zkusila jsem dát inzerát a vypadá to, že je zájem. Kdyby se neprodala, nevadí, jsme s nimi spokojeni, ale ta možnost pečení mě zaujala. I když jsou ta vyhlídnutá podstatně dražší, zamilovala jsem se do myšlenky, že pro nás dva upeču ten plíšek buchet v kamnech na dřevo a ještě se ohřeju. Teplo domova bude zachováno a ještě vylepšeno. I když jsem se rozhodla, že pečení buchet a sladkostí do budoucna hodně omezím, malý pekáček buchet jednou za čas nás nezabije. Když se podíváte na fotku na pravé straně, leží tam Sára a nahřívá si prdélku. Má to místečko ráda. Uši už má v pořádku, ale kapičky musíme dokapat a kupodivu si na to kapání tak zvykla, že vůbec neprotestuje. Nechá si v klidu nakapat a jde zase chrnět. Jen to cestování autem stále nesnáší a blinká nebo slintá. Má to tak odjakživa, takže to se asi nezmění a musíme s tím počítat a vozit v autě papírové utěrky. Na veterině už ji znají, tak jsou taky připravení vytřít po nás podlahu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.