čtvrtek 18. srpna 2016

Cuketa zase trochu jinak

Vyzkoušela jsem tento recept z Top receptů Originálu jsem se jen přiblížila, protože jsem neměla všechno doma.

Použila jsem:

Cuketu
sýr Gouda
sůj,pepř
větší stroužek česneku
vajíčko
slaninu

Postup:

Cuketě jsem odkrojila konce a rozdělila ji napříč na čtyři stejně velké špalíčky. Na pět minut jsem je ponořila do vroucí vody a nechala vychladnout. Pak jsem vydlabala vnitřek špalíčků tak, abych zachovala každému dno. a po vnitřním obvodu cukety jsem ji vyložila slaninou. Dovnitř jsem nacpala ochucenou směs z dužiny cukety, smíchané s vajíčkem, se sýrem a česnekem.
Nahoru jsem nasypala trochu sýra Gouda, protože v receptu uvedený parmazán jsem neměla. Takhle to dopadlo.







Byla to snad zdravá a nepříliš kalorická dobrota.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.