čtvrtek 11. srpna 2016

Šílené období

Pohled do zahrady, když země vydává své plody a všechno dozrává je sice krásný a zahrádkáře zahřeje u srdce, protože se zúročuje jeho práce, ovšem mě, kuchyňskou myš to vůbec netěší. Zahrádkář snáší do kuchyně rajčata, papriky, okurky a já stále jen umývám sklenice, napchávám je rozličnými plody a zavařuji a zavařuji. Už mně z toho jde hlava kolem. Kyseláč už vyrobil dvě várky rychlokvašáků, ve sklepě je už několik desítek sklenic se sterilovanými okurky. Okurkový salát je na stole téměř každý den. Z rajčat už jsem dělala salát několikrát, míchaný jakbysmet a včera jsem uvařila první várku "Palivce".







Recept na Palivce najdete tady. Jak se tak rozhlížím po zahradě co mě ještě čeká, nebude to nic pěkného. Minimálně ještě jedna várka Palivce a nějaká rajská, možná i lečo. Pokud ušáci (škvoři) nesežerou celou úrodu paprik.Začínají dozrávat ostružiny a tak se bude marmeládovat, něco do mrazáku na koktejly a něco spořádáme jen tak. A to ještě nemluvím o švestkách, hruškách a dalším, pozdnějším ovoci. Všem které jste stejně postižené jako já, držím palce, abychom ten zavařovací maraton ve zdraví přežily.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.