pátek 21. září 2007

Skřítek Brokol

.Když jsem brouzdala po internetu, našla jsem tento pěkný obrázek. Dát ho na blog jen tak, by nebylo nic zajímavého ale napadla mě myšlenka, vrátit se k již odloženému tématu. Někteří z vás se účastnili psaní příběhů na pokračování.Jejich děj se odvíjel podle vaší fantazie. Že mnozí z vás rádi píšete a máte fantazii bujnou, o tom jsem se přesvědčila při návštěvách vašich blogů. Proto to zkusím, ať to dopadne jak chce. Já začnu a vy pokračujte. Nechte svoji fantazii rozběhnout v duchu kouzel a čar. Vždyť jste všichni odchovaní Harrym Potterem , tak se ukažte co sami stvoříte. Na případné chyby nebude brán zřetel.Tak co, jdete do toho? Věkově není účast nijak omezena, i když počítám, že to bude spíš téma pro .....náctileté. Věřím, že mě v tom nenecháte a budete psát o stošest....
Pozn.: Kdyby vám skřítek nestačil, může se tam zabydlet kdokoliv jiný.




 Na samém okraji města stojí opuštěný starý dům. Patřila k němu kdysi velká a krásná zahrada.Stejně jako dům, tehdy výstavní vila plná života i zahrada byla plná růží, květin a záhonů se zeleninou. I ona byla plná života ale to všechno je pryč. Jen na úplném konci zahrady, mezi trním zplanělých růží zůstala jedna přerostlá brokolice. V koruně té brokolice si někdo postavil bydlení. Neuvěříte, když vám řeknu, že to je skřítek. Skřítek jménem Brokol.....
Zbytek je na vás, jakou cestou se bude ubírat osud zahrady a přilehlého domu. Svou vizi příběhu zapište do komentáře. Děj by měl navazovat vždy na předešlý komentář. Tak ať se tady dějí věci....
Pokračujte v psaní , to co jste zatím stvořili jsem přesunula na adresu : http://yorga.blog.cz/0710/skritek-brokol


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.