středa 26. září 2007

To že je lovecký pes?

Bígl je považován za loveckého psa, ale co to povídám ? Bígl je lovecký pes. Ale jak uvidíte z těchto fotek, bígl je taky počítačový expert a prvotřídní vrátný. Nevěříte? Yorga a Gaston vás o tom přesvědčí.




Miluji zvuk zapnutého počítače. Hned jak ho panička uvede do chodu uléhám do pelíšku a klidně usínám, protože vím, že se dlouho nebude nic dít a panička bude pěkně vedle mého pelíšku ťukat do klávesnice. Tento zvuk mám taky ráda na rozdíl od pánečka, který zuří. Ráda bych ten počítač zapla ale 
stále ještě nevím jak. Jeho vrnění mě spolehlivě uspává.

A teď něco o Gastonovi a jeho kamarádovi Bakovi.




Tak tady, já Gaston II. rád sedávám. Mám odtud dobrý přehled a buďte v klidu, mám vše pod kontrolou.




Příjezd mých páníčků z dovolené jsem nemohl ani já, ani přítel Bak přehlédnout. Už jsme se jich nemohli dočkat. Uvítání bylo patřičné.
Co říkáte, nemám pravdu? Jen pro pořádek. Gaston je dvouletý syn naší Yorgy a Bak je jeho kamarád.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.