pátek 18. ledna 2008

Kde ty loňské sněhy jsou?

Dnes ráno jsem vstávala do hrozného pořasí. Mlha, sychravo, nejraději bych se vrátila do postele. Ne že bych nemohla ale přece jen, čeká na mě koš nevyžehleného prádla, je pátek, takže trochu větší úklid a nějaké pečení. Tedy vzhůru do života. Nejdřív jsem vypustila a nakrmila slepice a pak jsem si k lehké snídani pustila PC. Tou lehkou snídaní myslím rozmixovaný babán v mléce.Je to balzám na můj překyselený žaludek. Dělá mu to dobře.Když jsem zapla počítač a navštívila svůj nově střátelený blog, všechny chmury byly ty tam. Na www.karlinka.blog.cz jsem otevřela článek Máš stres? Tak si pust repráky. Jestli vás deprimuje počasí tak jako mně, tak si tam zaskočte. Hned bude po splínu.Proč jsem tento článek vlastně začala psát? Protože letmý pohled z okna od PC ukázal, že už není jen ta ranní mlha ale že do toho sněží a střídá se to s vodou. No to zase bude víkend! Nejhorší je, že člověku se nechce ani na procházku. No tak aspoň vyžehlím to prádlo. Snad budete mít lepší den než já. Všem bych vám to přála.
Taková krásná zima už letos asi nebude. Škoda.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.