úterý 29. ledna 2008

Pletené ponožky

Do této rubriky budu dávat své další aktivity, týkající se rukodělných prací. Abyste si nemysleli, že zahálím, tak přidám svůj poslední kousek. Mám spoustu zbytků vln, které jsem chtěla začít zpracovávat na něco užitečného. Napadly mě ponožky, protože těch není nikdy dost. Neměla jsem na ně popis a tak jsem se zmínila na stránkách http://petulkaaevulka.webgarden.cz a rázem jsem obdržela návod jak na to. Nezávisle na tom, jsem dostala ještě jeden popis, trochu obšírnější od paní Boženky. Od Petry jsem dostala k popisu i obrázky a proto, že byly oba popisy shodné, nebylo co řešit. Pár večerů u televize a ponožky jsou na světě. Tady je ukázka mé práce.
Ponožky mám samozřejmě dvě. Budou zahřívat nožky mé vnučky Katky.
Ještě jedny ze zbytků a teď se pustím do vzorovaných. Další ponožky najdete na http://club.blog.cz/0802/ponozky Je tam i popis jak na to.
Přidám fotku svetru, který jsem vnučce upletla, ale nenosí ho. Prý to není ono. Teď se nosí rukávy plandací a já jsem udělala pevný patent. No proti gustu, žádný dišputát. Ze zbytku vlny na svetr jsou právě ty první ponožky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.