středa 10. prosince 2008

Smlouva s čertem

Smlouva s čertem

Chceš mít lásku nebo prachy,
tohle já ti mohu dát
Stačí kapka tvoji krve,
jenom úpis podepsat
Dej sem pero, podepíšu,
stejně peklo prožívám
Místo peněz teď mi budeš,
Satanáši sloužit sám

Deset roků budu sloužit,
potom peklu propadneš
Teď mi řekni, milý pane,
co ty po mě vlastně chceš

Musíš najít politiky,
co moji vlast povznesou
Česká země ať je brána,
všude s velkou noblesou
Tenhle úkol nejde splnit,
úpis se ti navrací

Váš politik ten se přece,
vždy po větru obrací.
Prozradit ti mohu jedno,
kotle pro ně chystáme.
Pro tvůj národ je však smůla,
že jich tolik nemáme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...