středa 3. prosince 2008

Vánoce za dveřmi

Probuzení do dnešního rána bylo milé. Za oknem opět příslib pravé zimy, sníh. Je ho sice jen poprašek, ale vypadá to líp, než blato.






Než jsem zapravila ozdoby, které jsem včera naškrobila, vylezlo sluníčko a sníh slezl. Škoda. Podělím se s vámi alespoň o radost z ozdob, které snad konečně skončí na našem vánočním stromku.




Návod na vánoční koule a jejich škrobení najdete na http://dilna-rucnici-prace.blog.cz/0810/hackovane-vanocni-koule dělala jsem je podle tohoto návodu.










Na fotky těchto prostírek nějak nedošlo, nevím, proč jsem na ně zapomněla. Dokončila jsem je současně s ozdobami na stromek. Přidávám je tedy dodatečně.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.