úterý 24. února 2009

Já a šperky

Zlato jsem přestala nosit od té doby, co se běžně stávalo, že hodně opálení výrostci strhávali ženám jdoucím přes město a to i za bílého dne, z krku vše, co se jen trochu zlatu podobalo. Koupila jsem si stříbrný řetízek se srdíčkem a k tomu stříbrné náušnice se stejně modrým kamínkem. Jsem jarní typ, podle typologie a proto prý mi stříbro sluší víc. Takže jsem zabila dvě mouchy jednou ranou. Zlato čeká v krabičce a jednou je zdědí moje vnučka. Jako maličká byla hrozná straka a ráda si moje zlato prohlížela. Není ho moc, ale protože obě jsme narozené ve znamení raka, dostane jednou řetízek s velkým přívěskem raka. V poslední době ji ale víc než zlato, přitahuje stříbro. Zřejmě je to moderní a je fakt, že zlato se hodí spíš ke zralým ženám.I když jsem už žena přezrálá, mám ty své stříbrné "šmuky" taky raději.




Takže náušnice i řetízek s přívěskem nosím všude. Když náhodou a to se teď stává jen zřídka, jdeme někam do společnosti, většinou si nechávám tuto parádu. Jen na ples si beru umělé,bílé perličky, které jsem si kdysi koupila i s náušnicemi.
Korále jsem nikdy nenosila ani v letech šedesátých, kdy byly velmi moderní a já jsem byla mladá a mohla bych si je dovolit. Vždycky jsem si připadala jako ze střelnice.
Podobnou averzi mám ke kloboukům. Moc se mi na ženách líbí, ráda bych je nosila, ale když si kterýkoliv, co jsem si kdy koupila, nasadím na hlavu, rychle ho zase vracím do skříně. Je to možná jenom moje představa, ale nemůžu si pomoct, nejde to. Za dámu už prostě nikdy nebudu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.