sobota 14. února 2009

Návrat k barvám

Konečně mám zpět barvu pozadí. Už tři dny se na to nedalo dívat. Taková barva, zelená, nezelená, žlutá, nežlutá, pěkně jsem se vytočila pokaždé, když jsem svou stránku otevřela. Byli jste trpěliví a přečkali to se mnou. Nevím co zase blog.cz upravoval, ale já jsem to odnesla ztrátou barvy.Nebo jsem to tak viděla jen já? No, ať to bylo, jak to bylo, je to pryč bez mého přičinění a už se na to dá zase dívat. Tak aby tady nebyl jen prázdný článek, přidám něco hudby a seznámím vás s jedním krásným pejskem jménem Baddy. Je to odrostlé štěňátko naší Yorgy z jejího prvního vrhu a můžete ho potkávat na procházce někde v Karviné.




Druhý krásný pejsek ze stejného vrhu je Gaston a toho můžete potkat v Poštorné.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.