úterý 17. února 2009

Recepty po mamince






Když jsme tak v tom vzpomínání a přebíráme staré věci, mám ještě jeden starý sešit. V něm jsou recepty, které si psala moje maminka, ale já jsem podle nich nikdy nic nevařila a nepekla. Proto nemůžu doporučit. Jen pro zajímavost jsem je vyfotila. Je to otřepaný a navzdory svým tvrdým deskám rozpadající se sešit. Kupodivu na zažloutlém papíře docela dobře čitelné zápisy. Sešit už taky hodně pamatuje. Moje maminka se narodila v roce 1911, takže její zápisy by mohly být asi 70 let staré.






Ty buchtičky vyzkouším, ale hodinu je třít nebudu. To snad byly recepty pro ženy v domácnosti, které by se jinak unudily k smrti a proto musely tolik času věnovat přípravě jídla. Když budou dobré, dám vědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.