pátek 17. dubna 2009

Jarní práce

Nesleduju co dělají zemědělci na polích, to je jejich starost, jestli už mají zaseto nebo ne. Já sleduju jen to, co se týká našeho hospodaření a jestli můj muž dodržuje agrotechnické lhůty. Musím ho pochválit i když tohle nikdy číst nebude, jelikož můj blog ho začne zajímat v okamžiku, kdy si sedám k PC, neboť to je ztráta času a to je nutné okomentovat. Jinak si tady ještě nikdy nic nepřečetl. Takže se tu chválu ani nedozví. Chlapa je sice nutno chválit a chválit, ale není nutno mu to dávat písemně.Takže pochvalu si zaslouží za to, že už má zkulturněnou jahodovnu, která je středobodem mého zájmu. Letos jsem zakoupila jakési plastikové podložky, aby se jahody neválely v bahně, až zaprší. Nejdřív se zdálo, že se to manželovi zamlouvá. Hůř ale bylo, když je umisťoval pod jahody. Brblal, co že jsem to zase koupila za hovadinu. No to se teprve ukáže, jestli to byla hovadina nebo ne. Asi měl problém to dát pod staré jahody. Užitečnost poznáme při sklizni. A teď pár snímků, ať vidíte jak u nás pokročilo jaro.
Nejdříve vývoj počasí. První snímek je pořízen brzy ráno.



Druhý o něco později.



Vývoj oblačnosti kolem jedenácté



A teď už to nestojí za focení, jelikož je jen šedá obloha.
První rozkvetlé tulipány.


Žluté narcisy září jako sluníčko


Moje převislé jahody s náběhem na květ.


A tak nám před domem kvete zlatý déšť.



Ve skalce rozkvetl koniklec





petrklíč  i voňavé fialky



Odpoledne už bylo takhle





Pak sprchlo, ale nestálo to za moc . Jen pár kapiček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.