pondělí 6. dubna 2009

Průřez

Protože prožívám hektické dny, alespoň ty tři poslední, nesu vám jen průřez z toho co jsem stačila zdokumentovat. Tak trochu jsem gruntovala, pak jsem pekla koláče na rodinnou oslavu sedmdesátých narozenin a v neděli jsem se konečně dostala do zahrádky. Odskakovala jsem si tam i během předchozích dnů, ale to jen v mezičase, abych trochu relaxovala. Teprve v neděli to byla systematická práce, ve které dnes budu pokračovat. Přesadila jsem si převislé begónie, přes zimu jsem přišla o tři hlízy, takže budu muset něco dokoupit. Dnes se chystám na fuchsie, tak na PC budu jen sporadicky, protože už nebude tolik času. Přidala jsem pár novinek na Ženský klub, to byla nutnost, protože děvčata posílají velikonoční tématiku a to se nedá odkládat. Tady jen trochu toho, co jsem spáchala za poslední dny. Jestli včas po večerech dokončím kuřátka do velikonoční dekorace, tak je ještě přidám. Omlouvám se, že nebudou moje komentáře a když budou, tak až v nočních hodinách. Všechny vás zdravím a přeji krásné jarní dny.





První obrázek je tady z ranního kuropění a to jen proto, abych vám sdělila, že i v takové díře v jaké bydlím, je mezinárodní letecká křižovatka ;-)



Lýkovec je tady proto, abych prokázala, že i do opičích hor konečně zavítalo jaro.






150 koláčů určených na sedmdesátiny jsem vyfotila, abych vám udělala chutě. Recept na univerzální těsto ze kterého peču najdete ZDE . Vy co jste ho už vyzkoušely víte, že se výrobek povede a je jedlý. Dokonce byl pochválen od zkušenějších hospodyněk než jsem já.

To je pro dnešek všechno, Pokud bude čas, něco zase přidám. Zatím se loučím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.