středa 29. dubna 2009

Obrazová reportáž

Dnes mám volnější den. Krom studování husokachen a jejich chovu na internetu nemám nic důležitého na práci. Vařit nemusím, neboť můj jediný strávník odjel za prací a pro sebe nevařím. Koš prádla jsem dožehlila a tak jsem se vydala s košíkem a nožem na pampelišky slepicím. K tomu jsem přibalila foťák. Doufala jsem, že ulovím nějakého čmeláka na květech rododendronu, ale vítr ho vždycky vyplašil. Než jsem zacílila objektiv, čmelda změnil působiště. Nicméně jeden úlovek mám. Nebylo těžké ho získat. Je to pomalý lezec - hlemýžď.








Díky tomu, že na blog nešly celé odpoledne vkládat obrázky, povedlo se mi před večerem ulovit i včelku místo čmeláka. Není ji moc dobře vidět, ale je to větší zázrak, než ulovit čmeláka. Alespoň v našich končinách. Také si můžete všimnout, že krásně kvetou švestky. Jupííí, bude co pálit. I když to zajímá spíš mužskou část mé rodiny.




Sloupovitá jabloň rozkvetla do krásy. Jsem zvědavá na její jablíčka. Máme ji teprve od loňska.





Tulipány navzdory Yorze, která se jimi neustále producíruje stále ještě kvetou i když některé už mají pocuchané listy.




Když jsem před večerem dosázela tři truhlíky na které mi chyběla zemina a jala jsem se zalévat, naskytl se mi pohled na starou známou, žábu, která obývala jezírko, zrušené při loňských úpravách chodníku. Naše zakletá princezna ( to jsem říkala vnučce, když byla ještě malá) se přestěhovala do jedné z betonových kapsiček v mé skalce. Zalévání ji nevypudilo, ba naopak, užívala si to. Asi bych do té kapsičky neměla nic sázet a měla bych jí nechat ten přízemní byteček k dispozici, když už jsme jí to jezírko zrušili.




Škoda, že nežere myši, těch tam bydlí taky dost. Poznám to každé ráno, když v některé kapsičce najdu nadzvednutou zeminu a skalničku v luftě.


Jak jsem slíbila v komentáři, přidávám foto ženicha naší zakleté princezny. Byl zahrabaný v rašelině u modré hortenzie. A je to kapitální kousek. Zdá se, že té naší ropuše ten byt budu opravdu muset nechat. A jeho z pod hortenzie asi taky jen tak něco nevypudí.






Já se chystám na kačeny a spíš to vypadá, že zahrada bude plná žab.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.