pondělí 22. června 2009

Drzá mucha moravská

Název článku vás asi překvapí, ale já si nemůžu pomoct. U nás se tomuto stvoření říká mucha a ač vím, že to není spisovné a já většinou spisovnou češtinu používám, spisovný název mi ne a ne jít přes ústa. Takže proto jsem připsala, že je to mucha moravská. Kdyby to byla česká, byla by to moucha. Tak dost těch okecávaček. Tady je. Víte, že jsem posedlá zachycením všeho co se hýbe a málokdy se mi to daří. Tentokrát jsem měla příležitost vyfotit muchu drze sedící na mé ruce. Docela se to povedlo. Co říkáte? Můj vnuk by sice řekl, " no babi, je trochu mázlá, ale dobrý."




Fotku jsem pořídila ráno, když jsem zapínala PC. A jako by ji to nestačilo, celý den se tady někde potloukala a když jsem začala večer stahovat fotky do PC , co nevidím. Ta samá mucha sedí na monitoru. Snad se prohlížela na fotce z rána, nebo jen tak očumovala.




Nezabili by jste ji? Já ano, ale někam zmizela. Doufám, že bude opruzovat v ložnici !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.