pondělí 22. června 2009

Umělé líhnutí

Dnes se přihodilo něco, co vyplašilo slepici sedící v bedně na dvorku na vajíčkách. Nevím jestli ji vyplašila kočka, nebo něco jiného, ale vyváděla tak, že jsem ji otevřela dvířka a ona utekla do zahrady. Opustila vajíčka a já jsem si myslela, že se za chvíli vrátí, protože poctivě seděla téměř celých 21 dní. Chybí dva dny do líhnutí. Nejhorší na tom je, že ji mezi ostatními slepicemi nepoznám. Už nemá bledý hřebínek. Buď ji ta snaha vysedět kuřata náhle opustila, nebo nevím co se stalo. Prostě je konec. Vzala jsem sice vajíčka domů, uložila je opatrně do krabice od bot a dala na teplo. Pokusím se to dotáhnout do středy sama. Jestli z toho něco bude, to nevím, ale zkusím to. Tak jsem se na to těšila...





U nás je dost zima a tak jsem si ráno zatopila v krbových kamnech. To jsem ještě netušila, jak se mi to bude hodit. Teď na nich zahřívám nasezená vajíčka. Vzhledem k tomu, že se jedná jen o dva dny, snad by to mohlo vyjít. Tak mi držte palce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.