neděle 7. června 2009

Kuřecí bábovka

Nejdřív vás musím upozornit, že nejsem autorem tohoto receptu. Jen jsem si ho upravila k obrazu svému. Autorkou PPS je Eliška Halešová. Během minulého týdne jsem tento recept dostala čtyřikrát. Určitě jsem nebyla jediná. Protože jsem zvědavá a recept se mi zdál dobrý, koupila jsem při cestě z Brna kuřecí prsa. Asi jich mělo být šest ale já vzala jen tři. Kdyby to náhodou nebylo k jídlu, tak aby to nebyla taková ztráta. Nebyla by, protože recept je skutečně skvělý a protože jsem se od původního receptu i trochu odchýlila, dávám ho ve známost.

Ingredience:

6 kuřecích prsíček
15 dkg eidamu
4 celá vejce
anglickou slaninu nebo uzenou krkovici
jakýkoliv salám nebo párek
pažitku

Postup:

Kuřecí prsa podélně rozkrojte a lehce naklepte a posolte. Okořenit můžete libovolným kořením jaké máte na kuře rádi. Vložte do bábovky, do které jste předtím vložili pečící papír. Kuřecí prsa rozprostřete na dno a po stranách bábovky. Na to dejte anglickou slaninu ( já jsem dala plátky ukrojené z uzeného vepřového ocásku) a rozklepněte tři vejce, ta rovnoměrně roztáhněte po obvodu bábovky. Můžete je i rozkvedlat a nalít je tam. Na to nasypte vydatně pažitku a asi polovinu nahrubo nastrouhaného sýra. Na tuto vrstvu dejte salám, nebo jako já dvě nožky debrecínských párků. Navrch znovu prsa z kuřete a celé to zalijte rozkvedlaným vejcem posypte sýrem a pečtě v troubě vyhřáté na 250°C asi hodinu a půl. Já jsem zpočátku bábovku přikryla alobalem, který jsem asi čtvrt hodiny před ukončením pečení sundala, aby se vytvořila kůrčička.
Bábovka je stejně dobrá teplá, jako studená. Vypadá jako roláda a nedá vám moc práce. Tady je fotografie torza bábovky, která je jen ze tří prsíček. Zbytek padl při ochutnávce.
Protože jsem dala jen tři prsa, byla bábovka poloviční, ale pro dva lidi až, až.



Pokud se do toho pustíte, přeji vám dobrou chuť. Myslím, že se to hodí i jako pohoštění pro návštěvu se skleničkou dobrého vína. A abych nezapomněla, můžete si každou porci přelít nějakým dresingem podle vlastní chuti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.