úterý 16. června 2009

Na plný úvazek

Jsem pečovatelkou o domácí zvířectvo a to na plný úvazek. To, že je musím krmit, kontrolovat jestli mají dostatek vody, to je normální. Ovšem netušila jsem, že to budu mít místo televize. Už první den, co se kuřata vylíhla, vydržela jsem se hezky dlouho dívat na to, jak kvočna ty prcky učí zobat, předvádí jim hrabání a volá je k misce s vodou. Ti malí rošťáci jsou tak čiperní, že vyskakují i do hluboké misky, kam dávám zobání pro jejich mámu. Vy, co už máte s chovem nějaké zkušenosti se teď jistě usmíváte tomu, jaký jsem blázen. Jenže já si to fakt užívám.




Kuřátko se zatoulalo a máma se mohla zbláznit.



Nejspokojenější je, když je má pěkně pohromadě.


A takhle to vypadá po výuce hrabání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.