pondělí 13. července 2009

O prázdninách v jednom kole

Nastalo období prázdnin a letních dovolených a u nás to vypadá, jako by žádné prázdniny a dovolená nebyly. Začalo se zavařovat, zatím jen borůvky, ale na řadu přijdou houby, rybíz a kdoví, co ještě. Už jsem se loni zmínila, že toto období nemiluju, ale co se dá dělat. Moje malé hospodářství je také náročné na čas a tak jsem se nedostala k tomu, abych vložila další článek. Snažila jsem se alespoň všechno zdokumentovat. Do rubriky recepty jsem přidala k článku http://yorga.blog.cz/0611/babiccin-medovy-dort fotografie postupu při pečení dortu.



Rozkvetl také hvězdník i když to vypadalo tak, že vytrvalý déšť ho úplně zlikviduje, ale nakonec to zvládl a rozvinul svůj nádherný květ.




Také jsem trochu fotila i v zahradě, protože začaly kvést mé oblíbené begónie



Rozkvetla i mučenka


a andělské oči už měsíc zdobí okno ložnice.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.