čtvrtek 5. listopadu 2009

Háčkovaná dečka "Patricie"

Dokončila jsem jednu dečku, kterou jsem začala někdy v září. Včera jsem dodělala poslední řadu, dnes naškrobila a vypnula. Háčkovaná je ze Sněhurky a její průměr je 29 cm. Já háčkuji dost pevně a háčkem 1,5, takže kdo háčkuje volněji a vezme si háček 2-2,5, může mít jeho dečka v průměru 38 cm. Pokud vás vzor zaujal, můžete si napsat o předlohu.




Před dokončením mám ještě jednu dečku, poněkud náročnější. Na tu si budete muset ještě chvilku počkat, ale myslím, že to bude stát za to. Chystám si ji na slavnostně prostřený vánoční stůl. Léčím si svůj podzimní neduh, sedím v teple u krbu a popíjím čajíčky. Díky tomu bude dečka včas dokončena.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.