pondělí 2. listopadu 2009

Trochu legrační, že?

Víte komu, nebo čemu se říká :





Tak vám to prozradím. Je to zřejmě výraz brněnský. Moje maminka ho používala ve smyslu - hubeňour, neduživka, vyzáblina.A jak jsem si na ten výraz vzpomněla? Byla jsem na návštěvě v panelovém domě a musela jsem použít toaletu. Tam jsem zjistila, že to s blahobytem soudruzi nemohli myslet vážně, když tyto byty stavěli. Taková paneláková toaleta je opravdu jen pro "zébliky". Pokud má člověk nějaké kilo navíc, skoro by se na tom záchodě umlátil.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.