úterý 12. července 2011

Jsem nanicovatá...

Nebaví mě háčkovat, nebaví mě plést košíky,prostě jsem celá nanicovatá. Protože v zahrádce všechno kvete, zachytila jsem několik pěkných kytiček, ale že bych to dělala s nějakou radostí, to se říct nedá.





Místo na chodníčku, kde nejraději sedával náš pejsek je prázdné...








Doma dělám jen nutné věci, jako je zavařování, výroba marmelád a dnes škvařím sádlo, protože už nemám na čem vařit.


Včera jsem zavařila první tři sklenice okurek z naší zahrádky. Kvašáky jsem naložila z přerostlých nakladaček z Hané. Přinesl nám je náš soused chalupář.





Nejsou to klasické kvašáky z dob našich babiček. Dělám je tak, že než je naskládám do sklenice, propíchám je vidličkou a pak na ně nalívám horký nálev, stejný, jako používám na sterilované okurky. Za tři až čtyři dny už jsou hotové ke konzumaci. Tento článek jsem udělala jen proto, abych změnila téma. Stejně se mně to na 100% nepodařilo.

Jsou tři hodiny odpoledne a já mám hotovo.


Vyškvařené sádlo je ve sklenicích, škvarečky se ještě doškvařují už jen v troše vřelého sádla.


Jak jsem psala v komentáři pro who7, až bude hotovo dám si pár teplých, masových škvarků a krajíček chleba. Je to můj pozdní oběd.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.