úterý 26. července 2011

Kalamity Sára

Už jsem se zmínila v komentáři, že dnes se Sára vyznamenala hned ráno.Než jsem vykonala ranní toaletu, strhla z topení ohranu proti přepětí se záložním zdrojem. Je to těžká krabice se zásuvkami pro připojení Tv, PC, tiskárny a další elektroniky. Kdyby to padlo na Sáru, bylo by možná i po ní. Slyšela jsem ránu a manželovo rozčilování, ale co se vlastně stalo jsem zjistila až jsem chtěla zapnout počítač. Bylo mrtvo a tak jsem zkoumala proč a hned jsem byla v obraze. Musela jsem celou ochranu vyřadit a pozapojovat všechny spotřebiče jen tak na dvě prodlužovačky. Bude se to muset řešit globálně. Jenže to není jen tak. Musí nám být nakloněny všechny hvězdy, muž na to musí mít náladu a je ještě spousta jiných okolností za kterých se to může řešit.
Když jsem zprovoznila PC mohla jsem si přečíst vaše milé komentáře ale mezi tím už byla Sára ucaplovaná vším tím trháním papírů, vláčením deky po zemi a dalšími jejími oblíbenými zábavami, že se chtěla pochovat a uspat. Tak jsem se Sárou v levé ruce pravou bušila do klávesnice, abych vám odpověděla na komentáře k včerejšímu článku.Dokonce se mi usínání podařilo pravačkou vyfotit.



Doufám, že pro dnešek už si to Sára vybrala a další kalamita nebude. Jinak se obávám, že by páneček po návratu z Brna, kam jel k medicinmanovi šílel "radostí ".
Nevím jak u vás, ale tady je jen 13°C. Takže jsme si včera zatopili v krbových kamnech. To byla pro Sáru obrovská novina a kamna obcházela z daleka. Dokonce nevrle pomručovala. Kamna se ji očividně nelíbila. Ovšem do té doby, než zjistila, že je to sice neznámá věc, ale dost užitečná, neboť vydává příjemné teplo a dá se u ní v bezpečné vzdálenosti hezky ležet a vyhřívat si kožich.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.