úterý 12. července 2011

Sterilované okurky podle Radky

Doposud jsem nakládala okurky podle návodu na nakladači Nova.Ten už je v poslední době jen málo k sehnání. Několikrát jsem jedla okurky u naší sousedky, taky chalupářky Radky. Vždycky jsem si myslela, jak výborné mám okurky já, ale ty její okurky jsou bezkonkurenční.Kdo tento nálev nezná, má velkou škodu, ale abych tu škodu zmenšila, podělím se o tento skvělý recept.
Nálev:
1,5 l vody
0,5 l octa
14 dkg cukru (jemný krystal)
6 dkg soli
18 ks sacharin
Vše povařit a nechat vychladnout. Tento nálev vystačí cca na 7-10 sklenic (0,7)


Do každé sklenice dáme:
mrkev
kopr
cibulí
3 kuličky nového koření
5 kuliček černého pepře
1 bobkový list
1 hřebíček
špetka hořčičného semínka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.