středa 10. srpna 2011

Kde spím?

Asi vás všechny hodně překvapím, ale do postele mě zatím nepustili. Panička říká, že jak si mě naučí, tak mě budou mít. Zatím vám ukážu svůj noční pelíšek.Mám ho vedle postele na které spí panička. Páneček moc nevěří, že se do jejich postele nedostanu. Říká paničce " jen počkej až si bude umět do postele vyskočit, budeš mít po výchově". Taky si to myslím, ale panička tvrdí, že vyhraje. No uvidíme... Taky zakázala abych dostala něco z jejich jídla. Když obcházím stůl při obědě, vždycky řeknou fuj! Já si myslím, že když jim to tak chutná tak to nemůže být fuj. Možná, že se mi to jednou podaří a přece ochutnám...




Panička o mně říká, že jsem učenlivá a šikovná. Vždycky, když se mi něco podaří a že se mi daří často, tak mě pochválí a dostanu pár granulek, které mi moc chutnají. Myslím, že mi jdou k duhu, protože pod skleník jsem ještě před pár dny vlezla a dnes už se tam nedostanu. To mě dovede pěkně vytočit. Zuřím. Kdyby jste mě slyšeli jak zuřím, už by jste neříkali jak jsem roztomilá. Umím hezky nadávat.




Musím si dát pozor, aby mi tam už žádná hračka nespadla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.