sobota 20. srpna 2011

To mně hlava nebere...

O tom, že někteří psi baští ovoce a zeleninu jsem slyšela, ale nechápala jsem.Naše Yorga nikdy o nic takového neprojevila zájem. Ne, žeby se nezajímala o to, co právě jíme, ale když jsem jí dala přičichnout a nebylo to maso, vejce nebo sýr, otočila se a už se víc nezajímala. Zato toto naše nové stvoření má apetit snad na všechno.Poprvé jsem žasla, když jsem ji viděla jak utrhla jahodu. Říkala jsem si, že mně chce jen udělat škodu, vytrestat mě, že jsem ji zahnala ze skalky a nakonec jahodu vyplivne. Nevyplivla. Dnes si dala hroznové víno, myslela jsem si, že si bude s kuličkou jen hrát, ale kulička skončila v jejích útrobách. Když jsem chystala rajčata a jablka na kečup, vyžádala si obojí a obojí taky slupla. No to už bylo nad moje chápání, už chybělo jen aby si řekla i o cibuli. Bíglíci jsou žraví, ale co je moc je moc. Sára bude asi všežravec. A když si takhle nacpe břicho, usne jako špalek.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.