úterý 16. srpna 2011

Sára v zahradě

Včerejší den byl pohodový. Ovšem jak pro koho. Ráno odjezd do Brna s mojí bolavou nohou a se Sárou v přepravní bedně. Sára sice neblinkala, protože tentokrát jsem ji ohlídala, aby jela na lačno. V mojí noze se krom už předchozích problémů usadil ještě zánět žil. Žádná hitparáda. Noha bolí i když ekzém je zklidněný. Vyfasovala jsem antibiotika a pokud to jde, snažím se polehávat nebo aspoň nohu polohovat. Se Sárou to ale není moc možné. Navíc se ji ta moje obalená noha líbí a jde mi po ní.Včera jsem šla Sáru vyvenčit jen na zahradu abych nohu šetřila a tak jsem udělala pár fotek. Ještě večer jsem je zpracovala a teď, když náš miláček spí jsem mohla napsat nový článek a honem musím využít klidu a jít si lehnout.

Moc ráda fotím kopretiny.










Zahrada je velmi zajímavé místo. Dá se tam najít spousta hraček, jako třeba cibule, nebo spadlá hruška. A co mám nejraději ?
Měsíční jahody. Od té chvíle, co jsem je objevila a před paničkou jednu snědla, jsou moje.Chutnají mi ze všeho nejvíc.





Ze zahrady metu rovnou k misce a buďte si jisti, že v ní nenechám žádné zbytky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.