sobota 27. srpna 2011

Od všeho něco

Dnes toho mám pro vás trochu víc. Tak začnu nejdřív od rajčat. Těch se letos urodilo tolik, že je nestačíme konzumovat.
Už loni jsem si naplánovala, že vyzkouším sušená rajčata naložená v oleji. Při návštěvě Vlastina blogu jsem se utvrdila, že právě teď je ta pravá chvíle. Sušičku mám, olej extra virgin taky, tak už nic nebránilo tomu abych začala. Rajčata jsem sušila asi 10 hodin. Možná, že jsem některá přesušila, ale v oleji se snad nacucají a bude to dobré. Současně s rajčaty jsem nakrájela několik stoužků česneku a ze zahrady přinesla pár snítek oregána. Vše jsem sušila spolu s rajčaty. Naplnila jsem skleničky od jogurtu a majonéz střídavě rajčaty, česnekem a oregánem. Zalila jsem to olejem a do každé skleničky jsem dala špetku mleté pálivé papriky a trošičku jsem to osolila. Rajčata jsem hodně namačkala, aby nevznikly vzduchové bubliny a zavíčkované jsem to uložila do ledničky. Už to tam mám třetí den. Právě jsem šla ochutnat, abych mohla informovat jak to dopadlo s tím přesušením. Je to dobrota pikantní a až se to ještě víc proleží bude to bomba. Rajčata se nacucala a tak nevadí, že některá byla sušší. Pokud máte nadbytek rajčat, klidně se do toho pusťte. Sušit se dá i v troubě. Není to právě nejlevnější způsob zpracování, ale jako chuťovka to nemá chybu.




V zahradě konečně rozkvetla poslední fuchsie.


V těchto horkých dnech je i Sáře nanic. Chladí se na dlaždičkách .


Dnes ráno byl na dvoře chládek a když jsem Sáru vypustila ven, netušila jsem, jaký objev udělá. Na dvorku se od noci zapomněla žaba. Sára byla asi stejně vykulená jako ona. Rychle jsem běžela pro foťák abych to natočila.Tak se bavte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.