čtvrtek 11. srpna 2011

Jak spím?

Včera jsem vám napsala kde spím a dnes se můžete dozvědět jak spím. Mám několik oblíbených míst. Někde spím, někde se uspávám a někde se jen tak povaluji.Tak například včera večer jsem zase řádila jako tyfus a pak jsem usnula na půl cesty.





Když se mi chce spát, jdu za paničkou, opřu se jí o kolena a ona už ví, že chci do náruče.Pak se uvelebím a usnu.


Nemám ráda, když si panička myslí, že už tvrdě spím a přenáší mě do pelíšku. To potom projevuji svoji nevoli mručením, protože u paničky se mi spí moc dobře.Ale nakonec v pelíšku stejně skončím.




Když panička sedí u počítače, lehnu si pod její židli. I tam někdy usnu, nebo se jen tak povaluji.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.