úterý 2. srpna 2011

Sářina nová hračka

Sára dostala nejen tu krásnou deku, ale i krásnou hračku, která po několika hodinách vypadá jako stoletá. Míša tomu říká Gremlin a tak u toho zůstaneme, jelikož se nedá s určitostí říct co to vlastně je. Mělo to dvě ruce a dvě nohy spletené do copánků. Ty už jsou ty tam.Z tělíčka visí jen pár provázků. Čepice má pískací špičku, na což přišla Sára velice brzy, takže když ji to popadne, je to u nás jako na nádraží. To oné, nebo-li Gremlin má píšťalku taky v břiše, ale na tu se Sáře podaří zapískat jen velmi zřídka. Dnes Sára vyvedla takový kousek, že jsem zůstala jako opařená a nezmohla jsem se ani na to abych řekla fuj! Ale povedený kousek se podařil chvíli před tím i manželovi. Já se jednou zblázním. Tak nejdříve ten manžel, protože byl první.Byl u nás opravář na ledničku a když si odtahoval lednici, aby se mu lépe vyměňoval díl, který byl špatný, slyšela jsem z kuchyně ránu. Když jsem tam vlítla, chlapík už měl hlavu ve dřezu a vyplachoval si vodou oči, na zemi louže sladkokyselého nálevu. Můj muž totiž dal tři plastové sklenice se zbytkem nálevu na okurky právě nahoru na lednici. Tam nikomu nezavazely jelikož lednice byla do dneška nefunkční. Jedna z plastovek ale nebyla šroubovací, a tak víčko odskočilo a obsah se vylil na opravářovu hlavu, kalhoty a boty. No průser jako mraky. Pán byl ale velice slušný a řekl, že je to jeho chyba, že se měl podívat. Aby se to nepletlo, tak když jsme s manželem svorně vytírali kuchyň, nechali jsme otevřené dveře na zahradu, aby zem rychleji uschla. Toho samozřejmě využila Sára a frnkla do zahrady. Velice si oblíbila skalku a tak si v ní nehlídána zařádila.Vyrvala z květináče cibuli amarylisu i se zeminou a listy a vlítla s ní do své boudy v jídelně, protože je to hamoun a všechno si tam zašívá. Hlína byla samozřejmě všude i na té krásné nové dece, ze které jsme ji část ustřihli, aby měla pohodlíčko i v boudě.Byla jsem z toho tak vedle, že jsem nevzala do ruky ani foťák, abych to zdokumentovala.Dnešek byl prostě den blbec.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.