pondělí 1. srpna 2011

Trochu změny nepoškodí

Při procházení vašimi blogy jsem se zastavila také na blogu fotografující Jitky, http://jihei-innatura.blog.cz a tam jsem uviděla krásnou kočku. Vynořila se mi vzpomínka na jeden prodloužený víkend v Rakousku. Tehdy nás vzal kamarád se svojí manželkou do lázní Blumau. Nebylo to jediné zastavení v Rakousku. Cestou jsme také přespali na jednom statku. Bylo to tak před patnácti lety, kdy jsem měla velkou touhu zakoupit koně pro děti, aby měly veselejší pobyty na naší chalupě. To přespání mě mělo od toho nápadu odradit. Mělo být spojeno se vším, co ke koním patří a na dovršení toho záměru měla být noc přečkána v konírně na slámě.Jenže to chlapcům nevyšlo. Žádná stáj nebyla k mání a tak se mělo spát v seně nad chlévem s kravami. Pro případ, kdybych to neustála, byl zajištěn i komfortní pokoj. Jenže já jsem řekla, že kdyby to bylo v konírně, klidně tam přespím, ale s kravami nechci mít nic společného, ani seník. Ten večer byl nádherný, bylo teplo a my jsme seděli venku pod hvězdami s lahvinkou dobrého vína a probírali jsme život. Kolem nás pobíhalo několik koťátek, která jsem se pokoušela přivolat, abych si je mohla pohladit a pochovat. Jenže volání či, či, nějak nefungovalo. Koťata na nás nechápavě zírala a mě nenapadlo, že volání na kočku nemusí být mezinárodní. Ráno nám paní majitelka statku připravila výbornou snídani a já jsem se lámanou němčinou zeptala, jak u nich volají na kočky, že za námi žádná na zavolání nepřišla. Vše se vyjasnilo. Na rakouské kočičky se volá muci, muci. Bylo jasné, že se svým či,či jsem byla úplně vedle. Tak to jen tak pro změnu, aby jste tady nenacházeli stále jedno a to samé zvířátko. Pro ilustraci jsem použila starou fotografii kotěte naší sousedky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.