neděle 5. února 2012

Prasátko jako přívěsek

Požadavek na přívěsek v podobě prasátka, to byla pro mě další výzva. Popis není, jen pár obrázků z netu. Bylo to tak silné, že jsem hned vzala do ruky háček a přízi a jala se tvořit. Začala jsem od zadečku směrem k čumáčku. Tělíčko jsem tvarovala postupným ujímáním, stylem pokus, omyl, až to konečně připomínalo vypaseného vepříka. Tělíčko jsem vybavila přiháčkovanými nožičkami a přišitým rypáčkem a oušky. Jestli se můj výtvor podobá čuníkovi, musíte posoudit sami. Vzalo to asi pět hodin práce u televize. Mrzelo by mě, kdyby to připomínalo něco jiného... Čuníka jsem dokončila už včera v nočních hodinách, ale už jsem neměla sílu sem čuníka umístit. Klížily se mi oči a tak jsem šla krátce před půlnocí do hajan.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.