neděle 26. února 2012

Zaječice Líza

Když jsem včera večer háčkovala polotovary na kuřátka, byla jsem už zřejmě dost unavená a místo vajíčka, které je základem pro kuře mně začala vycházet koulička jako na kačabu. Rozhodla jsem se, že párat v žádném případě nebudu a tak jsem ještě přiháčkovala tělíčko, uši, ruce a nohy. Tak jsem se do toho zabrala, že spát jsem šla až v 0.30. Dnes jsem vyšila ksichtík a přišila údy. Nakonec dostala mašli a zaječice Líza je na světě. Sedící měří cca 9 cm.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.