čtvrtek 9. února 2012

Za oknem zima, doma jaro

Je to tak. Za oknem mrzne, jen to praští (dnes -10 °C ) a na parapetu kvete amarylis. Před půl hodinou začal padat sníh.Takže je jasné, že paní zima se jen tak nevzdá, však teprve před pár týdny ta pořádná zima začala. I naše Sára ví, že si má o jaru nechat jen zdát. Přitáhla si svůj pelíšek ke krbovým kamnům a spí. Ten pes nás neustále překvapuje.Yorga byla "dáma" Yorga, ale tohle střevo je neskutečný. Už ji to v koutku u radiátoru asi nebaví a tak tahá pelech, který má kolem dokola okousaný, po celém obýváku. Dnes skončila u krbu. Asi si potřebuje prohřát kožich. Yorga v tom pelíšku přežila celý svůj život a okousala ho snad jen na pěti centimetrech. Sára ho má tak odrbaný, že nevím jestli jí vydrží do konce života. Možná ho vyhodím dřív, než se nadá, jen jak ji přejde to hryzání. Včera jsem si málem roztrhla o ty ostré hrany nohu. Už jsem ji chtěla dát na spaní jednu molitanovou matraci, ale zjistila jsem, že sotva na ní ulehla, už z ní cupuje molitan. Naštěstí potah matrace neroztrhla, jen rozepla plastový zip. Není to klasický zip, jen tak do sebe zapadající jakési plastové "kolejnice". To ji nedalo moc práce. Takže matrace počká, až budeme mít za sebou kousací a trhací období. Pokud ji to vůbec přejde. Zlomyslníka zlomyslného. Když zmizím do kuchyně a zůstane v obýváku sama, můžu si být jistá, že něco vyvede. Dnes mně sebrala čisté ponožky, keré jsem si chtěla navlíct, ale než jsem tak učinila, šla jsem dát vodu na kávu a už to bylo. Tak, tak jsem ji vytrhla ožužlanou ponožku z huby. Je to prostě "miláček".





¨






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.