neděle 19. února 2012

Řezy Raffaelo

Jsem přihlášená na stránkách http://recepty.vareni.cz a pravidelně dostávám informace o nových receptech. Včera jsem chtěla něco upect, abych uvítala nějakou sladkostí manžela po návratu z nemocnice a upoutal mě recept na rychlý koláč, který lákal už jen pohledem. Hned jsem ho vyzkoušela a můžu vám ho vřele doporučit. Takže, kdo dnes nepekl a nemá chuť trávit u plotny celé dopoledne, pak toto je nejlepší recept na rychlou mňamku, kterou ocení hlavně ti, kteří mají rádi kokos.




Ingredience:

1/2 hrnku oleje
2 hrnky polohrubé mouky
3/4 hrnku moučkového cukru
1 hrnek mléka
1 sáček prášku do pečiva
2 celá vejce
1/2 balíčku mandlových lupínků ( to v receptu nebylo, to je moje doporučení, aby byl dojem z Raffaela dokonalý )

Všechno dobře promícháme ( použila jsem ruční šlehač) a nalijeme na vymazaný a hrubou, nebo polohrubou moukou vysypaný hlubší plech.

Posýpka:

3/4 hrnku strouhaného kokosu
1/2 hrnku moučkového cukru

Dobře promícháme a touto směsí rovnoměrně posypeme těsto na plechu. Dáme do trouby předem vyhřáté na 170°C a pečeme necelých 20 minut. Povrch moučníku by neměl zrůžovět. Já jsem si to moc neohlídala, takže mám mírně růžový povrch, ovšem na chuti to nic nemění.

Hned, když moučník vyndáte z trouby, polijte ho ještě na plechu jedním kelímkem smetany ke šlehání. Nechte odležet a pak podávejte. Snažte se polít celou plochu. Odměnou vám bude moučník plný chuti a hlavně není vysušený!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.