neděle 1. dubna 2012

Apríl, jak má být...

Nevím čím začít, jestli tím, že mě Sára vzbudila před pátou hodinou a já jsem tak mohla nafotit svítání, nebo tím, jak vrtkavé bylo včerejší a dnešní počasí. Začnu včerejškem. To padal sníh, chvíli pršelo, ale taky padaly krupky. Na střešních oknech to jen šustilo. První fotka patří Sáře, kterou jsme zapomněli na balkoně, nebo spíš se tam zapomněla ona sama a pak na mě nakukovala do okna a z jejího výrazu bylo patrné co si myslí. Bylo to něco jako "tak co je, sedíš si u počítače a já tady mám mrznout ?"


Dnes ráno v těch pět hodin bylo pěkně zima. Slepice měly zamrzlou vodu v napaječce a zmrzla i voda v konvi.
Byla ještě i tma, jen na východní obloze už svítalo.



A to už je ráno a sněhový poprašek.


A Sára se podruhé probouzí. Je po klidu...





Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.