úterý 10. dubna 2012

Ještě jednou Krajta královská

Náš nový přírustek do domácnosti jsem vám už představila. Dnes už jsem si na ten pocit, že je v domě nový škrtič zvykla a už ho začínám mít i ráda. Musím dát vnukovi za pravdu, že je opravdu krásná a asi i krásnější než hroznýš. Navíc jsem se dočetla, že nekouše, což je v mých očích přednost. Hroznýš nebyl takový kliďas. Toho bych nepochovala ani za nic, ale tahle krasavice se toho možná někdy dočká. Užovku červenou jsem občas do ruky vzala. Tam byla jistota, že ani nekousala a nebyla jedovatá. Tihle škrtiči kousnout můžou a i když jedové zuby nemají, nemusí to kousnutí, vzhledem k tomu co žerou, být vždy bezpečné. Dost řečí, krasavice čeká na váš obdiv. Vidíte, že od včerejška nezměnila stanoviště a možná ani polohu svého líného těla. Asi se jí tam líbí.




Dnes jsem měla lepší příležitost ji vyfotit tak, aby jste z toho něco měli. To bude tím, že jsem k ní změnila postoj. Už se jí tolik nebojím a tak jsem strčila ruku s foťákem do terárka. Vidíte sami, že je to lenoch. Od včerejška se ani nehla. Myslím, že ani nezaznamenala, že ji fotím. Přesto, že jsem fotila s bleskem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.